Pàgines

dijous, 4 de març del 2010

En un dia de març, com avui, m'hi poso novament

A vegades, això del bloc és una mica com aquella joguina que havies usat molt, que queda en un racó de l'armari i, un bon dia (de març, com avui), la redescobreixes. Penses amb les bones estones que hi havies passat, i la tornes a gaudir amb un gaudi més madur, més profund. Li treus un suc diferent, el suc de les sensacions i les emocions que hi havies lligat en el passat.

Avui, després de mesos, tinc uns minuts per retrobar-me amb el meu bloc. Des dels últims escrits fets amb constància, han passat moltes coses. Rellegint-los m'adono que tinc ganes de tornar a gaudir del plaer d'escriure. Avui em dic que penso fer-ho assaborint el suc de les sensacions, de les emocions, però també de les coses apreses i de l'experiència viscuda.

És un propòsit, doncs, que no em compromet a res, i per això –d'alguna manera– m'hi comprometo. Penso que aquesta meva estimada professió de pedagog s'ho mereix perquè és la que, a nivell professional, i a nivell personal, m'èstà donant l'oportunitat de retrobar-me amb mi mateix, per agafar embranzida i tornar-hi amb forces renovades!

Hola bloc! Ens veiem!

                               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixeu el vostre comentari aquí