Pàgines

dilluns, 17 de novembre del 2008

El blog del Pedagog

Navegant pels blocs del "google" vaig trobar un blog que es diu "El blog del Pedagog" i hi vaig trobar una llarga reflexió molt interessant. Tant, que no me'n vaig poder estar de posar-hi un petit comentari, que transcric. Tanmateix, però, us recomano vivament de visitar l'escrit del bloc esmentat; el trobareu a http://elblogdelpedagog.blogspot.com/2008/11/s-hora-de-dir-prou.html


El meu comentari ha estat:


"Mira que si estic d'acord amb tu que, sense conèixer el teu bloc, ja fa dies que, en el meu entorn, proposo un discurs igual. D'altra banda, tot navegant, he trobat el vostre bloc i el visitaré sovint, perquè jo tembé sóc un pedagog, que li agrada ser-ho, però no li agrada el que veu: on ens porten els polítics, on ens porten els sindicats i on ens porten un grapat de docents que no senten el que fan.



També, doncs, prou d'amargar i tapar les mancances d'alguns companys, que són mancances per culpa del propi sistema, que no els ha donat les eines apropiades per sentir, de veritat, el que fan."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixeu el vostre comentari aquí