Pàgines

divendres, 22 de juny del 2012

L'autor d'aquest bloc premiat –i honorat– pel Col·legi Oficial de Pedagogs de Catalunya


El passat 14 de juny, vaig tenir l'honor de rebre la menció especial en el VI premi d'assaig pedagògic Frederic Company i Franquesa, convocat pel Col·legi Oficial de Pedagogs de Catalunya (COPEC). Em ve molt de gust compartir-ho amb tots vosaltres, principalment per fer palès el meu agraïment a tots aquells que, a través de converses i canvis d'impressions, m'han ajudat a refermar -o rebutjar- algun dels plantejaments pedagògics i professionals del meu escrit guardonat.
Haig de donar les gràcies a tantes... a tants... Però molt especialment les  haig de donar al meu alumnat que, al llarg de gairebé quaranta anys de professió, han fet de mi el que sóc: un pedagog orgullós de ser-ho i enamorat de la seva professió.
Trobareu tota la informació i el treball (si us ve de gust consultar-ho) en aquest enllaç del COPEC: http://www.pedagogs.cat/reg.asp?id=1184&i=ca&gd=114.

           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixeu el vostre comentari aquí